Vážení zákazníci,
pečlivě si hlídáme, abychom Vám poskytovali jen
kvalitní a spolehlivé náplně do tiskárny.
I přes veškeré úsilí se ale občas stane,
že je třeba některé zboží reklamovat.
Případné reklamace se snažíme vyřizovat
bezproblémově, vždy ke spokojenosti zákazníka.
V drtivé většině případů tak vyměňujeme
reklamované zboží rovnou za nové - kus za kus.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
ZÁRUKA:
Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré zboží záruční lhůta 24 měsíců .
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku a vady
způsobené nesprávným skladováním u zákazníka.
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či dopisem.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu.
4) Okopírovaný doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě,
případně stačí pouze číslo faktury.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
KONTAKT: Veškeré kontaktní údaje pro potřebu reklamace naleznete zde .