REKLAMACE & ZÁRUKA  

Vážení zákazníci,
pečlivě si hlídáme, abychom Vám poskytovali jen
kvalitní a spolehlivé náplně do tiskárny.
I přes veškeré úsilí se ale občas stane,
že je třeba některé zboží reklamovat.

Případné reklamace se snažíme vyřizovat
bezproblémově, vždy ke spokojenosti zákazníka.
V drtivé většině případů tak vyměňujeme
reklamované zboží
 rovnou za nové - kus za kus.
 
 
PŘEVZETÍ ZBOŽÍ KUPUJÍCÍM:  

Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady.
Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.


ZÁRUKA:  

Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré zboží záruční lhůta 24 měsíců .

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku a vady
způsobené nesprávným skladováním u zákazníka.


POSTUP PŘI REKLAMACI:  

1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či dopisem.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu.
4) Okopírovaný doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě,
případně stačí pouze číslo faktury.

Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů  od jejího vzniku.


KONTAKT:  Veškeré kontaktní údaje pro potřebu reklamace naleznete zde .

 
 
 
© Cartridge Toner Inkoust